ComputerSalg.fi
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.

Toimituskulut

Postituskulut
Jokaisella tuotteella on yksilölliset toimituskulut ja tarkat toimituskulut löydät aina tuotesivulta. Kokonaishinta kuljetuksen kera näkyy kun menet kassalle. Tuotesivulla voit myös tarkastella erilaisia toimitusvaihtoehtoja.

Jos tuotteellasi on ilmainen toimitus, toimitus tapahtuu aina PostNordilla.
*Tämä ei koske raskaita ja suuria tavaroita, jotka kulkevat aina DHL:n kyydillä. Toimitushinta näkyy näissäkin aina tuotteen hinnan ympäristössä.

Ehdot
Toimitamme pääsääntöisesti Bringillä (Paketin saapuessa Suomeen sen ottaa haltuun Posti), mutta toimitustapa voi muuttua riippuen tuotetyypistä. Reklamaatiomenettelymme riippuu kuljetusalustan tyypistä. Lähetyksen vahingoittumisesta tulee tehdä kuljettajalle välittömästi valitus, muuten vastuu vahingosta vieritetään vastaanottajalle. Jos vaurio ei ole heti nähtävissä, tulee kuljetusyhtiölle tehdä valitus 7 työpäivän kuluessa. Ilmoita myös ComputerSalgille, jotta voimme auttaa selvittämään tilannetta.
Bringin ehdot kokonaisuudessaan


17.1. Lähetykset Kadonneita, vajaita, vahingoittuneita tai viivästyneitä lähetyksiä koskevat reklamaatiot on tehtävä viipymättä sen jälkeen, kun katoaminen, väheneminen, vahingoittuminen tai viivästys on havaittu tai se olisi pitänyt havaita.
Reklamaatioon sovelletaan seuraavia täsmentäviä sääntöjä:
16. CLAIMS 16.1 Claim about a shipment Notice of claim shall be given to Bring, without undue delay, in writing via web form on Bring’s website or via e-mail to Bring’s customer service. Notice of apparent loss, depreciation of or damage to the goods shall be given immediately upon receipt of the shipment, and in case of nonapparent loss, depreciation, or damage to the goods no later than seven (7) days from the date of delivery. If notice is not given as described above, the burden of proving that the loss, depreciation of or damage to the goods occurred while the goods was in the custody of Bring, rests on the Customer

DHL:n ehdot kokonaisuudessaan
• Mikäli tavara puuttuu tai on vaurioitunut kuljetuksen aikana ja vahinko on ulkoisesti havaittavissa, rahtikirjaan tai luovutusasiakirjaan on tehtävä asiasta selkeä huomautus lähetystä vastaanotettaessa.

• Jos vahinko ei ole ollut ulkoisesti havaittavissa (piilovaurio), on kirjallinen reklamaatio tehtävä rahdinkuljettajalle 7 vuorokauden kuluessa tavaran vastaanottamisesta.

Viivästystapauksissa kirjallisen reklamaation aikaraja on 21 päivää.