Tuotenumero: [7339094] | Valmistaja: HP | Mallinum: HS7T9E
Tuotetta ei ole varastossa. Lisätietoja
Toimitetaan sähköpostiin 48 tunnin sisällä.
Loppuunmyyty
Tuotetta ei ole varastossa.
EUR
13.250,86
ilman ALV 10.558,45
Kokonaishinta sis. toimitus
13.250,86
Ilmoita minulle, kun tuotetta on jälleen tarjolla varastossa
Email:
Varastovahti on luotu. Lähetämme sähköpostin kun tuotetta on taas varastossa.
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
HPE Pointnext Tech Care (HPE Tech Care) on HPE:n laitteisto- ja ohjelmistotuotteiden (HPE-tuotteet) operatiivinen tukikokemus. HPE Tech Care auttaa IT-tiimejä keskittymään liiketoiminnan eteenpäin viemiseen etsimällä proaktiivisesti parempia tapoja tehdä asioita sen sijaan, että keskityttäisiin vain reaktiivisiin ongelmiin.
HPE Tech Care menee perinteistä tukea pidemmälle mahdollistamalla suoran yhteyden tuotekohtaisiin asiantuntijoihin ja tarjoamalla yleistä teknistä opastusta, jonka avulla asiakkaat voivat paitsi vähentää riskejä myös etsiä jatkuvasti tapoja tehdä asioita tehokkaammin. HPE Tech Care -asiakkaat voivat saada apua useiden eri kanavien kautta, joita ovat puhelin, HPE:n moderoidut foorumit, joissa on määritellyt vastausajat, automaattinen tapahtumien kirjaaminen ja reaaliaikainen chat-toiminto. Palvelu tarjoaa pääsyn teknisiin asiantuntijaresursseihin, joilla on erityisosaamista laitteistosta ja/tai ohjelmistosta tietyn työmäärän yhteydessä. Palvelu tarjoaa pääsyn teknisiin asiantuntijaresursseihin, joilla on erityisasiantuntemusta laitteistosta ja/tai ohjelmistosta tietyn työmäärän yhteydessä, ja se estää asiakasta käyttämästä aikaa vastaamalla joskus tarpeettomiin triage- tai oikeutuskysymyksiin.
HPE Tech Care menee perinteistä tukea pidemmälle tarjoamalla yleistä teknistä opastusta tuetun tuotteen toimintaan, hallintaan ja tietoturvaan.
HPE Support Center tarjoaa parannetun ja yksilöllisen digitaalisen kokemuksen, joka auttaa asiakkaita hallitsemaan omaisuuttaan tunnistamalla asiakkaan ympäristöön asennetut eri tuotteet ja sen, miten nämä tuotteet ovat vuorovaikutuksessa keskenään. Uusien itsepalvelutyökalujen avulla asiakkaat voivat suorittaa tiettyjä toimintoja ilman tukitapahtuman avaamista, ja lisäksi ne tarjoavat portaalin kuratoituja tietoresursseja. HPE Tech Care tarjoaa pääsyn HPE:n resursseihin, jotka auttavat edistämään toiminnan erinomaisuutta ja suorituskyvyn optimointia reunasta pilveen.
Tuotekuvaus
HPE Tech Care Critical Service with Comprehensive Defective Material Retention - laajennettu palvelusopimus - 5 vuotta - on-site
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
HS7T9E
Miksi samalla tuotteella on monta eri tuotesivua tai tuotenumeroa?
Valmistajat usein julkaisevat saman tuotteen monella eri tuotenumerolla. Usein eroa on vain pakkauksessa. Eri tuotepakkaus saattaa olla suunniteltu eri valtioille.
Yritämme parhaamme mukaan laittaa samat tuotteet saman tuotenumeron alle, mutta joskus sama tuote on eri tuotenumeroilla sivullamme.