Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
The global agro and food industry faces a number of strategic challenges. Globalization, growth opportunities, vertical integration, food security, trade liberalization, ownership and consumer trends are among the threats and opportunities facing many businesses in the agro and food industry. This book describes 11 examples where agro and food companies have met strategic challenges and where these companies have made a wide range of choices based on market and company analyses. The cases in the book are supported by relevant theories, models and methods, so that the experience can be generalized. The intention is that the challenges, analyses, considerations and solutions can inspire and be used by other companies, by students, by owners and by other stakeholders.
Forfatter
Henning Otte Hansen
Sprog
Dansk
Sideantal
312
Indbinding
Hæftet
Udgave
1
Forlag
Samfundsliteratur
Tema gruppe(r)
Landbrugserhverv og primære erhverv,Landbrugsvidenskab,Bæredygtigt landbrug
ISBN10
875933312X
ISBN13
9788759333129
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
9788759333129
EAN:
9788759333129
Varför upplever jag att exakt samma produkt finns med flera olika artikelnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika artikelnummer, vanligtvis handlar det endast om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget vara målinriktat för olika länder.
Vi försöker att samla varorna under samma artikelnummer, men det kan hända att samma produkt finns med olika artikelnummer i vårt system.