Ilmoita minulle, kun tuotetta on jälleen tarjolla varastossa
Email:
Varastovahti on luotu. Lähetämme sähköpostin kun tuotetta on taas varastossa.
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Extreme Networks preventive maintenance helps to avoid future issues, while their Technical Assistance Center (TAC) team and eSupport website enable you to quickly research and resolve issues. ExtremeWorks Maintenance and Support provides you with the security of knowing that you have access to expertise and support when the unexpected occurs.
Tuotekuvaus
Extreme Networks ExtremeWorks Return to Factory - laajennettu palvelusopimus - 1 vuosi
Tyyppi
Laajennettu palvelusopimus
Sisältää huollon
Tuotteen vaihto
Sopimusaika
1 vuosi
Vasteaika
10 arkipäivää
Suunniteltu malleihin
P/N: EC1402002-E6
Generelt
Sisältää huollon
385 watt
Sopimusaika
1 x datakabel
Inn-enhet
Huolto ja tuki
Solenoidehettelås, hettesensor
Chassis
Suunniteltu malleihin
Hette med innebygd pipette
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
97001-H34115
Varför upplever jag att exakt samma produkt finns med flera olika artikelnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika artikelnummer, vanligtvis handlar det endast om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget vara målinriktat för olika länder.
Vi försöker att samla varorna under samma artikelnummer, men det kan hända att samma produkt finns med olika artikelnummer i vårt system.