Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
As globalization and internationalization efforts intensify, companies are faced with even greater challenges to manage the supply chain of their products and services, including political, environmental, economic, social, and technological uncertainties. Having knowledge and understanding of Supply Chain Management (SCM) can aid companies to increase competitiveness within their global supply chain network. This book offers a wide range of theories and constructs that are at the core of SCM, such as inter-organizational relationships, information systems, distribution, production, innovation, procurement, sustainability, service, measurement systems, strategy, planning, and more. There are illustrative cases to portray how companies deal with particular supply chain management issues.
Undertitel
4. udgave
Forfatter
Juliana Hsuan, Tage Skjøtt-Larsen, Aseem Kinra, Herbert Kotzab
Sprog
Engelsk
Sideantal
424
Indbinding
Hæftet
Udgave
4
Forlag
CBS Press
Tema gruppe(r)
Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
ISBN10
8763003252
ISBN13
9788763003254
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
9788763003254
EAN:
9788763003254
Varför upplever jag att exakt samma produkt finns med flera olika artikelnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika artikelnummer, vanligtvis handlar det endast om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget vara målinriktat för olika länder.
Vi försöker att samla varorna under samma artikelnummer, men det kan hända att samma produkt finns med olika artikelnummer i vårt system.