Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
HP Inc:n Poly Premier -palvelu tarjoaa kattavan tukiratkaisun, joka on suunniteltu minimoimaan käyttökatkokset ja varmistamaan, että järjestelmät toimivat aina moitteettomasti. Asiakkaat hyötyvät nopeasta reagointikyvystä, joten he voivat käyttää seuraavan työpäivän palvelua, joka ratkaisee laitteisto-ongelmat nopeasti. Palvelu ei rajoitu pelkästään laitteistoihin, vaan se tarjoaa myös puhelinkonsultointia ja 24/7 pääsyn verkkotietopankkiin, mikä takaa, että apua on aina saatavilla. Lisäksi pakettiin sisältyy uusia ohjelmistopäivityksiä, jotka pitävät järjestelmät ajan tasalla ohjelmistopäivitysten kanssa. HP Inc:n Poly Premier -palvelu tarjoaa tärkeän kattavuuden ja tuen toiminnan tehokkuuden ylläpitämiseksi, olipa kyse sitten laitteiston ennakkovaihdosta tai asiantuntevasta teknisestä tuesta.
Tuotekuvaus
Poly Premier - laajennettu palvelusopimus - 1 vuosi - toimitus
Tyyppi
Laajennettu palvelusopimus
Sisältää huollon
Aikaistettu laitteiston vaihto
Sijainti
Toimitus
Sopimusaika
1 vuosi
Vasteaika
Seuraava työpäivä
Huollon saatavuus
8 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa
Suunniteltu malleihin
Poly OBi302
Generelt
Sisältää huollon
2-punkters samtidig berøring
Sijainti
Administratorpassord, oppstartspassord, harddisk-I/O-kontroll, wake on LAN
Sopimusaika
1 x datakabel
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
PR49532112
Varför upplever jag att exakt samma produkt finns med flera olika artikelnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika artikelnummer, vanligtvis handlar det endast om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget vara målinriktat för olika länder.
Vi försöker att samla varorna under samma artikelnummer, men det kan hända att samma produkt finns med olika artikelnummer i vårt system.