Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Trust Lenovo to cover the full lifecycle of your IT assets and free up your technicians to focus on what counts. A true business partner dedicated to your satisfaction and success, Lenovo offers a portfolio of service and support solutions.
With Lenovo Premier Support, you get:
- Hardware and software support - Dedicated Premier phone support with no menus to navigate - Unscripted troubleshooting - Direct access to advanced-level technicians - A single technical point-of-contact to manage the case through resolution - Warranty repair parts prioritisation
Tuotekuvaus
Lenovo Premier Support Upgrade - laajennettu palvelusopimus - 3 vuotta - on-site
Tyyppi
Laajennettu palvelusopimus
Sisältää huollon
Osat ja työ
Sijainti
On-site
Sopimusaika
3 vuotta
Vasteaika
Seuraava työpäivä
Suunniteltu malleihin
ThinkPad P1; P1 (2nd Gen); P1 Gen 3; P14s Gen 1; P14s Gen 2; P15 Gen 1; P15s Gen 1; P15s Gen 2; P15v Gen 1; P17 Gen 1; P40 Yoga; P43s; P50; P50s; P51; P51s; P52; P52s; P53; P53s; P70; P71; P72; P73; T15g Gen 1; T15g Gen 2; T15p Gen 2; W540; W541; W550s
Generelt
Sisältää huollon
15 watt
Sopimusaika
4 x Ethernet 10Base-T
Chassis
Suunniteltu malleihin
Open Student, Kvalifisert tilbud, for CRMOL Professional
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
EAN:
4251976729419
Miksi samalla tuotteella on monta eri tuotesivua tai tuotenumeroa?
Valmistajat usein julkaisevat saman tuotteen monella eri tuotenumerolla. Usein eroa on vain pakkauksessa. Eri tuotepakkaus saattaa olla suunniteltu eri valtioille.
Yritämme parhaamme mukaan laittaa samat tuotteet saman tuotenumeron alle, mutta joskus sama tuote on eri tuotenumeroilla sivullamme.