Ilmoita minulle, kun tuotetta on jälleen tarjolla varastossa
Email:
Varastovahti on luotu. Lähetämme sähköpostin kun tuotetta on taas varastossa.
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
HPE Pointnext Tech Care (HPE Tech Care) on HPE:n laitteisto- ja ohjelmistotuotteiden (HPE-tuotteet) operatiivinen tukikokemus. HPE Tech Care auttaa IT-tiimejä keskittymään liiketoiminnan eteenpäin viemiseen etsimällä proaktiivisesti parempia tapoja tehdä asioita sen sijaan, että keskityttäisiin vain reaktiivisiin ongelmiin. HPE Tech Care menee perinteistä tukea pidemmälle mahdollistamalla suoran yhteyden tuotekohtaisiin asiantuntijoihin ja tarjoamalla yleistä teknistä opastusta, jonka avulla asiakkaat voivat paitsi vähentää riskejä myös etsiä jatkuvasti tapoja tehdä asioita tehokkaammin. HPE Tech Care -asiakkaat voivat saada apua useiden kanavien kautta, joita ovat puhelin, HPE:n moderoidut foorumit, joissa on määritellyt vastausajat, automaattinen tapahtumien kirjaaminen ja reaaliaikainen chat-toiminto. Palvelu tarjoaa pääsyn teknisiin asiantuntijaresursseihin, joilla on erityisosaamista laitteistosta ja/tai ohjelmistosta tietyn työmäärän yhteydessä.
Tuotekuvaus
HPE Pointnext Tech Care Essential Service - laajennettu palvelusopimus - 4 vuotta - on-site
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
EAN:
4549821435296
SKU:
HV6V2E
Varför upplever jag att exakt samma produkt finns med flera olika artikelnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika artikelnummer, vanligtvis handlar det endast om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget vara målinriktat för olika länder.
Vi försöker att samla varorna under samma artikelnummer, men det kan hända att samma produkt finns med olika artikelnummer i vårt system.