Ilmoita minulle, kun tuotetta on jälleen tarjolla varastossa
Email:
Varastovahti on luotu. Lähetämme sähköpostin kun tuotetta on taas varastossa.
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
NETGEAR Business extends the initial 90-day technical support with the ProSUPPORT for Business OnCall 24x7 Tech Support package for your medium and small organization. Get 24/7 direct access to NETGEAR technical support engineers who can rapidly resolve technical issues both big and small. From configuration and troubleshooting to simply upgrading your firmware, NETGEAR support team is focused on helping you unlock your business network device's potential - so you can be more productive and grow your business.
OnCall 24x7 services are conducted by phone, chat and email, to solve any of your technical challenges. In addition, NETGEAR proactively sends you alerts about any newly released firmware updates to make sure that you are able to plan in advance. Connect with the people that have built your products and build the relationship that will contribute to your business success.
Tuotekuvaus
NETGEAR ProSupport OnCall 24x7 Category 3 - tekninen tuki - 3 vuotta
Tyyppi
Tekninen tuki
Sisältää huollon
Puhelinneuvonta
Sopimusaika
3 vuotta
Huollon saatavuus
24 tuntia päivässä / 7 päivää viikossa
Generelt
Sisältää huollon
600 ANSI-lumen
Sopimusaika
4 x Ethernet 10Base-T
Inn-enhet
Huolto ja tuki
29.46-73.67 cfm
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
EAN:
606449045284
SKU:
PMB0333-10000S
EAN:
606449083026
EAN:
0606449083026
Miksi samalla tuotteella on monta eri tuotesivua tai tuotenumeroa?
Valmistajat usein julkaisevat saman tuotteen monella eri tuotenumerolla. Usein eroa on vain pakkauksessa. Eri tuotepakkaus saattaa olla suunniteltu eri valtioille.
Yritämme parhaamme mukaan laittaa samat tuotteet saman tuotenumeron alle, mutta joskus sama tuote on eri tuotenumeroilla sivullamme.