Toisin silmin - palvelusta, muotoilusta ja palvelumuotoilusta | Søren Bechmann;Mette Mikkelsen | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska

Toimitus ennen joulua

Tuotteet on tilattava viimeistään torstai 12-12-2024 kl. 12.00 varmistaaksesi tuotteen saapumisen ennen 23.12. Saa tilata myös aikaisemmin - ennen kuin olemme kiireisiä :-)

Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Ilmainen toimitus Budbee - Box - Valitse itse mikä laatikko

Toimituskulut on laskettu vastaanottajan postinumeron perusteella: - Vaihda postinumero
Syötä postinumero toimitusta varten: Tallenna
Katso kuljetusvaihtoehdot
Budbee Laatikko - Nouda valitsemastasi laatikosta!Gratis
Bring - Toimitus huoltopisteeseenGratis
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.25,10
EUR 85,28
ilman ALV 67,95
Kokonaishinta sis. toimitus 85,28
Liian pitkään liian monet organisaatiot ovat keskittyneet sisäisiin prosesseihin, virtaviivaistettuihin ja optimoituihin arvoketjuihin. Monet ovat seisoneet pää syvällä konehuoneen sisällä ja jättäneet täysin huomiotta sen ruumiinosan, joka on suunnattu ulospäin muuhun maailmaan - mukaan lukien käyttäjät, asiakkaat, potilaat ja kansalaiset.

Palveluihin tarvitaan uutta lähestymistapaa, jossa päätökset tehdään arvoa tuottavien käyttäjämatkojen näkökulmasta ja jossa arvo luodaan käyttäjien näkökulmasta ongelmista, haasteista, mahdollisuuksista, palveluista ja kokemuksista. Maailmaa on katsottava eri silmin, jotta käyttäjien todelliset ongelmat, tarpeet ja toiveet saadaan selville ja jotta ratkaisujen suunnittelussa ymmärretään, miksi käyttäjät tekevät niin kuin tekevät, sanovat niin kuin sanovat ja tuntevat niin kuin tuntevat, ja samalla minimoidaan hukkaan meneviä asioita, joita suurin osa nykyisin markkinoille tulvivista huonoista ratkaisuista edustaa.

Søren Bechmann ja Mette Mikkelsen ovat kirjoittaneet palvelua, muotoilua ja palvelumuotoilua käsittelevän kirjan, jossa esitellään uutta logiikkaa ja erilaista näkemystä palvelutarjonnasta. Pääpaino on palvelutarjonnan luonteen määrittelyssä sekä perusteellisessa suunnitteluprosessin kuvauksessa ja tekijöissä, jotka vaikuttavat palvelutarjonnan suunnitteluun. Lisäksi käsitellään liiketoimintamalleja, palvelusuunnitelmia (service blue prints), muotoilun määritelmiä, palvelumuotoilun periaatteita ja näkökulmia kehittämistehtävään.