Lenovo Premier Support with Onsite NBD - Tukipalvelun päivitys - osat ja työ (järjestelmälle, jossa on 3 vuoden takuu) - 3 vuotta (alkuperäisen laitteen ostopäivästä) - paikan päällä - vasteaika: NBD - ThinkCentre M90; M90a Gen 2; M90a Gen 3; M90a Pro Gen 3; M910; M920z AIO; M93; X1
Ilmoita minulle, kun tuotetta on jälleen tarjolla varastossa
Email:
Varastovahti on luotu. Lähetämme sähköpostin kun tuotetta on taas varastossa.
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Trust Lenovo to cover the full lifecycle of your IT assets and free your technicians to focus on what counts. A true business partner dedicated to your satisfaction and success, Lenovo offers a portfolio of service and support solutions. As IT budgets contract, you want to realize increased efficiency from your existing in-house IT support teams. The Lenovo Premier Support assists by providing highly trained personnel to support during extended hours with a focus on advanced troubleshooting and dedicated case management.
Tuotekuvaus
Lenovo Premier Support with Onsite NBD - laajennettu palvelusopimus - 3 vuotta - on-site
Tyyppi
Laajennettu palvelusopimus
Sisältää huollon
Osat ja työ
Sijainti
On-site
Sopimusaika
3 vuotta (alkaen varusteiden alkuperäisestä ostopäivästä)
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
5WS0V08537
Miksi samalla tuotteella on monta eri tuotesivua tai tuotenumeroa?
Valmistajat usein julkaisevat saman tuotteen monella eri tuotenumerolla. Usein eroa on vain pakkauksessa. Eri tuotepakkaus saattaa olla suunniteltu eri valtioille.
Yritämme parhaamme mukaan laittaa samat tuotteet saman tuotenumeron alle, mutta joskus sama tuote on eri tuotenumeroilla sivullamme.