Fujitsu Support Pack On-Site Service - Tukipalvelun päivitys - osat ja työ (Dual Server) - 5 vuotta (alkuperäisen laitteen ostopäivästä) - paikan päällä - 9x5 - vasteaika: NBD - on ostettava 90 päivän kuluessa tuotteen ostamisesta - PRIMERGY CX2550 M5, CX2560 M5, CX2570 M5, RX2520 M5, RX2540 M5, TX2550 M5, TX2560 M2 - tuotteille
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
On-site Service customer logs a call with the help desk over the telephone. The support technicians will attempt to resolve the problem using remote diagnostics or directly over the telephone. If this is not possible or when the process highlights that a specific component in the hardware must be replaced a Fujitsu Technology Solutions service partner will be dispatched to the customer site arriving within the contracted service time. The repair will be completed at the customer's location. The customer pays nothing more.
Tuotekuvaus
Fujitsu Support Pack On-Site Service - laajennettu palvelusopimus - 5 vuotta - on-site
Tyyppi
Laajennettu palvelusopimus
Sisältää huollon
Osat ja työ
Sijainti
On-site
Sopimusaika
5 vuotta (alkaen varusteiden alkuperäisestä ostopäivästä)
Vasteaika
Seuraava työpäivä
Huollon saatavuus
9 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa
Hinnoittelutyyppi
Tulee ostaa 90 päivän sisällä tuotteen ostopäivästä
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
EAN:
4059595593677
SKU:
FSP:GD5S20ZPDPLSV2
Miksi samalla tuotteella on monta eri tuotesivua tai tuotenumeroa?
Valmistajat usein julkaisevat saman tuotteen monella eri tuotenumerolla. Usein eroa on vain pakkauksessa. Eri tuotepakkaus saattaa olla suunniteltu eri valtioille.
Yritämme parhaamme mukaan laittaa samat tuotteet saman tuotenumeron alle, mutta joskus sama tuote on eri tuotenumeroilla sivullamme.