Digital marketing og markedskommunikation | Ezio Pillon;Nana Emilie Grew | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus 10,04 - Budbee - Laatikko - Valitse itse mikä laatikko.

Toimituskulut on laskettu vastaanottajan postinumeron perusteella: - Vaihda postinumero
Syötä postinumero toimitusta varten: Tallenna
Katso kuljetusvaihtoehdot
Budbee Laatikko - Nouda valitsemastasi laatikosta!10,04
Bring - Toimitus huoltopisteeseen10,04
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.20,08
EUR 46,13
ilman ALV 36,76
Kokonaishinta sis. toimitus 56,17
Digitalisaatiolla on syvällinen vaikutus ihmisiin ja maailmaan, jossa elämme, ja siten myös markkinointiin yleensä ja markkinointiviestintään erityisesti.

Digitaalinen markkinointi ja markkinaviestintä yhdistää klassisen markkinaviestinnän ja digitaalisen markkinoinnin ja tarjoaa lukijalle käytännön harjoituksia ja työkaluja, joiden avulla hän voi työskennellä nykyaikaisen markkinoinnin ja markkinaviestinnän parissa käytännössä. Kirjan kolmessa ensimmäisessä luvussa kuvataan ja selitetään yleisiä teorioita ja malleja. Sen jälkeen keskitytään digitaalisen markkinoinnin ja poikkimediaalisen markkinaviestinnän operatiiviseen puoleen. Luvussa 15 esitellään joukko aiheita, joiden kirjoittajat uskovat muokkaavan lähitulevaisuutta.

Lopuksi todettakoon, että kirja ja siihen liittyvä verkkosivusto sisältävät useita tapaustutkimuksia, jotka havainnollistavat tarkasteltua aineistoa.

Kirja on suunnattu korkeakoulukursseille, kuten multimediasuunnittelun ja markkinointitalouden kursseille, sekä yliopistojen viestintäkursseille.

Kirjoittajista

Ezio Pillon on suorittanut maisterin tutkinnon Kööpenhaminan yliopistossa. Hän toimii luennoitsijana Cphbusinessissa digitaalisen markkinoinnin alalla ja ulkopuolisena luennoitsijana Kööpenhaminan yliopistossa cross-media-viestinnän alalla sekä visuaalisen identiteetin konsulttina.



Nana Emilie Grew valmistui CBS:stä vuonna 2008, ja hän on opettanut Cphbusinessissa vuodesta 2015 lähtien pääasiassa digitaalista markkinointia, sähköistä kaupankäyntiä ja markkinaviestintää. Sitä ennen hän työskenteli 7 vuotta media-alalla markkinoinnin, liiketoiminnan kehittämisen ja projektinhallinnan parissa.