Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Digitalisaatiolla on syvällinen vaikutus ihmisiin ja maailmaan, jossa elämme, ja siten myös markkinointiin yleensä ja markkinointiviestintään erityisesti.
Digitaalinen markkinointi ja markkinaviestintä yhdistää klassisen markkinaviestinnän ja digitaalisen markkinoinnin ja tarjoaa lukijalle käytännön harjoituksia ja työkaluja, joiden avulla hän voi työskennellä nykyaikaisen markkinoinnin ja markkinaviestinnän parissa käytännössä. Kirjan kolmessa ensimmäisessä luvussa kuvataan ja selitetään yleisiä teorioita ja malleja. Sen jälkeen keskitytään digitaalisen markkinoinnin ja poikkimediaalisen markkinaviestinnän operatiiviseen puoleen. Luvussa 15 esitellään joukko aiheita, joiden kirjoittajat uskovat muokkaavan lähitulevaisuutta.
Lopuksi todettakoon, että kirja ja siihen liittyvä verkkosivusto sisältävät useita tapaustutkimuksia, jotka havainnollistavat tarkasteltua aineistoa.
Kirja on suunnattu korkeakoulukursseille, kuten multimediasuunnittelun ja markkinointitalouden kursseille, sekä yliopistojen viestintäkursseille.
Kirjoittajista
Ezio Pillon on suorittanut maisterin tutkinnon Kööpenhaminan yliopistossa. Hän toimii luennoitsijana Cphbusinessissa digitaalisen markkinoinnin alalla ja ulkopuolisena luennoitsijana Kööpenhaminan yliopistossa cross-media-viestinnän alalla sekä visuaalisen identiteetin konsulttina.
Nana Emilie Grew valmistui CBS:stä vuonna 2008, ja hän on opettanut Cphbusinessissa vuodesta 2015 lähtien pääasiassa digitaalista markkinointia, sähköistä kaupankäyntiä ja markkinaviestintää. Sitä ennen hän työskenteli 7 vuotta media-alalla markkinoinnin, liiketoiminnan kehittämisen ja projektinhallinnan parissa.
Forfatter
Ezio Pillon;Nana Emilie Grew
Sprog
Englanti
Sideantal
264
Indbinding
Vihko
Udgave
1
Forlag
Gyldendal
Tema gruppe(r)
Viestintä ja esiintyminen liike-elämässä,Yrityskoulutukseen
ISBN10
8741261829
ISBN13
9788741261829
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
9788741261829
EAN:
9788741261829
Miksi samalla tuotteella on monta eri tuotesivua tai tuotenumeroa?
Valmistajat usein julkaisevat saman tuotteen monella eri tuotenumerolla. Usein eroa on vain pakkauksessa. Eri tuotepakkaus saattaa olla suunniteltu eri valtioille.
Yritämme parhaamme mukaan laittaa samat tuotteet saman tuotenumeron alle, mutta joskus sama tuote on eri tuotenumeroilla sivullamme.