Ilmoita minulle, kun tuotetta on jälleen tarjolla varastossa
Email:
Varastovahti on luotu. Lähetämme sähköpostin kun tuotetta on taas varastossa.
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
ExtremeWorks Managed Services ResponsePLUS - Onsite offerings provides continuous proactive remote network monitoring, incident and problem management, proactive change and configuration management technical support, Operational Software updates and upgrades and advanced parts replacement with on-site labor for covered products according to particular levels of purchase.
In addition customers are entitled to the Extreme Networks Managed Services Gateway for real time access to network health, performance and security issues, saved configurations, an inventory database, and standardized network reports. A designated managed services account manager will be assigned and scheduled review sessions held. The ExtremeWorks Managed Services ResponsePLUS - Onsite service is designed to identify potentially critical network situations and take actions before they become business disruptions. Network and device events are detected and collected via the remote monitoring process are evaluated, correlated and presented to a team of Network Operations Center (NOC) support engineers who are specifically assigned to evaluate and take action to restore normal service operations.
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
97508-H34757
Varför upplever jag att exakt samma varor finns med flera olika produktnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika produktnummer, vanligtvis handlar det uteslutet om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget målinriktas för olika länder.
Vi försöker på bästa sätt samla varorna, men det kan upplevas som att samma produkter finns med olika produktnummer i vårt system.