Opettajan ammatin historia ja ajankohtaisuus | Søs Bayer, Jens Erik Kristensen et al. | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus 10,04 - Budbee - Laatikko - Valitse itse mikä laatikko.

Toimituskulut on laskettu vastaanottajan postinumeron perusteella: - Vaihda postinumero
Syötä postinumero toimitusta varten: Tallenna
Katso kuljetusvaihtoehdot
Budbee Laatikko - Nouda valitsemastasi laatikosta!10,04
Bring - Toimitus huoltopisteeseen10,04
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.25,10
EUR 35,87
ilman ALV 28,58
Kokonaishinta sis. toimitus 45,91
Nykyaikainen läpimurto merkitsi useita repeämiä lastentarhakasvatuksen historiassa. Ensin poistui vanha askeettien tavoite "avata lasten sydämet hurskauteen ja Jumalan pelkoon", ja sitten tuli Fröbelin pedagogiikka, joka Tanskassa liitettiin pian uusiin tieteellisiin lapsi- ja kehityspsykologisiin ihanteisiin

Sen jälkeen pedagogiset ajatukset, teoriat ja ideologiat ovat törmänneet toisiinsa. Tämän teoksen keskiössä on kiista pedagogisen tiedon perusteista. Historiassa käsitellään neljää eri ajanjaksoa vuodesta 1870 nykypäivään

Seuraamme hallitsevia toimijoita ja heidän ajatuksiaan Fröbelin ajattelun modernisoinnissa ja irrottautumisessa siitä Montessorin kehityspedagogiikan vallatessa 1920-luvun Tanskassa. Näemme kamppailun 1960-luvun kasvupedagogiikan ja 1970-luvulla sosiaalistumisen teeman keskiöön nostaneiden uusien ja jäsennellympien lapsipedagogiikan muotojen välillä. Lopuksi saamme käsityksen oppimisen ja osaamisen kehittymisen painotuksesta, joka on leimannut näkemystä lapsista ja lapsuudesta 1990-luvun puolivälistä lähtien.

Kirjan kirjoittajat: Søs Bayer, Bjørn Hamre, Anette Eklund Hansen, Christian Sandbjerg Hansen, Jens Erik Kristensen