Tilrettelæggelse af information | Preben Sepstrup;Pernille Fruensgaard Øe | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus 10,04 - Budbee - Laatikko - Valitse itse mikä laatikko.

Toimituskulut on laskettu vastaanottajan postinumeron perusteella: - Vaihda postinumero
Syötä postinumero toimitusta varten: Tallenna
Katso kuljetusvaihtoehdot
Budbee Laatikko - Nouda valitsemastasi laatikosta!10,04
Bring - Toimitus huoltopisteeseen10,04
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.20,08
EUR 57,92
ilman ALV 46,15
Kokonaishinta sis. toimitus 67,96
Opiskelijat, opettajat, tutkijat, käytännön toimijat. Kirja perustuu kirjoittajien kokemukseen strategisesta viestintätyöstä, viestintätutkimuksesta ja opetuksesta yliopistoissa, täydennyskoulutuskursseilla ja asiakasseminaareissa.


Tiedon järjestäminen - viestintä ja kampanjasuunnittelu -teoksen 4. painoksessa on säilytetty 3. painoksen ajattelutapa ja lähestymistapa. Käsitteistöä on mukautettu ja mukautettu strategisen viestinnän muuttuviin olosuhteisiin. Kirjan ulkoasu ja esitystapa on päivitetty ja uudistettu. Kaikki esimerkit, kuvitukset, harjoitukset ja tapaukset on uudistettu ja siirretty vuosille 2009-10.


Takaisin perusasioiden äärelle. Vuonna 2006 julkaistun kolmannen painoksen jälkeen on lisätty monia uusia käsitteitä ja ilmiöitä. Teoria on sama, mutta sitä sovelletaan uusilla aloilla ja uusilla tavoilla, sillä vastaanottajien käyttäytyminen muuttuu jatkuvasti. Medioiden valikoima on muuttunut huomattavasti viimeisten viiden vuoden aikana. Kirja on mukautettu näihin muutoksiin, mutta siinä on säilytetty viestinnän perusnäkökulma, joka on välttämätön uusien asioiden ymmärtämiseksi.


Kampanjateoria. Kirjassa käsitellään teoriaa ja käytäntöjä, jotka ovat yhteisiä kaikelle strategiselle viestinnälle, kutsuttiinpa sitä sitten kokonaisvaltaiseksi viestinnäksi, integroiduksi viestinnäksi, yritysviestinnäksi, markkinaviestinnäksi, mainonnaksi, tiedotukseksi, sisäiseksi tai ulkoiseksi, kaupalliseksi tai ei-kaupalliseksi, yksityiseksi tai julkiseksi viestinnäksi.

Strateginen viestintä on soveltavaa teoriaa. 4. painoksessa painotetaan huomattavasti teorioiden ja periaatteiden käytännön soveltamista. Luvun 21 kuusi tapaustutkimusta, joita käytetään läpi kirjan, ovat ajankohtaisia ja edistävät strategisen viestinnän soveltamista monenlaisissa kampanjoissa, joissa käytetään sekä uusia että perinteisiä viestimiä ja viestejä.


Lähettäjän näkökulma edellyttää vastaanottajan keskittymistä. Kirjassa tarkastellaan strategista viestintää lähettäjän näkökulmasta. Tämä on mahdollista vain lähtökohdan ja vastaanottajan ymmärtämisen avulla.

Kirja on kirjoitettu yliopistojen ja kauppakorkeakoulujen media- ja viestintäkoulutusta ja -kursseja varten. Sitä voidaan käyttää myös toimittajakoulutuksessa, kirjastokouluissa, seminaareissa ja täydennyskoulutuksessa. Kirjan rakenteen ansiosta sitä voidaan työstää edellytysten ja käytettävissä olevan ajan mukaan.