Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Opiskelijat, opettajat, tutkijat, käytännön toimijat. Kirja perustuu kirjoittajien kokemukseen strategisesta viestintätyöstä, viestintätutkimuksesta ja opetuksesta yliopistoissa, täydennyskoulutuskursseilla ja asiakasseminaareissa.
Tiedon järjestäminen - viestintä ja kampanjasuunnittelu -teoksen 4. painoksessa on säilytetty 3. painoksen ajattelutapa ja lähestymistapa. Käsitteistöä on mukautettu ja mukautettu strategisen viestinnän muuttuviin olosuhteisiin. Kirjan ulkoasu ja esitystapa on päivitetty ja uudistettu. Kaikki esimerkit, kuvitukset, harjoitukset ja tapaukset on uudistettu ja siirretty vuosille 2009-10.
Takaisin perusasioiden äärelle. Vuonna 2006 julkaistun kolmannen painoksen jälkeen on lisätty monia uusia käsitteitä ja ilmiöitä. Teoria on sama, mutta sitä sovelletaan uusilla aloilla ja uusilla tavoilla, sillä vastaanottajien käyttäytyminen muuttuu jatkuvasti. Medioiden valikoima on muuttunut huomattavasti viimeisten viiden vuoden aikana. Kirja on mukautettu näihin muutoksiin, mutta siinä on säilytetty viestinnän perusnäkökulma, joka on välttämätön uusien asioiden ymmärtämiseksi.
Kampanjateoria. Kirjassa käsitellään teoriaa ja käytäntöjä, jotka ovat yhteisiä kaikelle strategiselle viestinnälle, kutsuttiinpa sitä sitten kokonaisvaltaiseksi viestinnäksi, integroiduksi viestinnäksi, yritysviestinnäksi, markkinaviestinnäksi, mainonnaksi, tiedotukseksi, sisäiseksi tai ulkoiseksi, kaupalliseksi tai ei-kaupalliseksi, yksityiseksi tai julkiseksi viestinnäksi.
Strateginen viestintä on soveltavaa teoriaa. 4. painoksessa painotetaan huomattavasti teorioiden ja periaatteiden käytännön soveltamista. Luvun 21 kuusi tapaustutkimusta, joita käytetään läpi kirjan, ovat ajankohtaisia ja edistävät strategisen viestinnän soveltamista monenlaisissa kampanjoissa, joissa käytetään sekä uusia että perinteisiä viestimiä ja viestejä.
Lähettäjän näkökulma edellyttää vastaanottajan keskittymistä. Kirjassa tarkastellaan strategista viestintää lähettäjän näkökulmasta. Tämä on mahdollista vain lähtökohdan ja vastaanottajan ymmärtämisen avulla.
Kirja on kirjoitettu yliopistojen ja kauppakorkeakoulujen media- ja viestintäkoulutusta ja -kursseja varten. Sitä voidaan käyttää myös toimittajakoulutuksessa, kirjastokouluissa, seminaareissa ja täydennyskoulutuksessa. Kirjan rakenteen ansiosta sitä voidaan työstää edellytysten ja käytettävissä olevan ajan mukaan.
Undertitel
Viestintä ja kampanjasuunnittelu
Forfatter
Preben Sepstrup;Pernille Fruensgaard Øe
Sprog
Englanti
Sideantal
376
Indbinding
Vihko
Udgave
4
Forlag
Gyldendal
Tema gruppe(r)
Viestintä ja esiintyminen liike-elämässä,Yrityskoulutukseen
ISBN10
8776757601
ISBN13
9788776757601
Undertitel
Viestintä ja kampanjasuunnittelu
Forfatter
Preben Sepstrup;Pernille Fruensgaard
Sprog
Englanti
Sideantal
376
Indbinding
Vihko
Udgave
4
Forlag
Gyldendal Academic
ISBN10
8776757601
ISBN13
9788776757601
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
9788776757601
EAN:
9788776757601
Miksi samalla tuotteella on monta eri tuotesivua tai tuotenumeroa?
Valmistajat usein julkaisevat saman tuotteen monella eri tuotenumerolla. Usein eroa on vain pakkauksessa. Eri tuotepakkaus saattaa olla suunniteltu eri valtioille.
Yritämme parhaamme mukaan laittaa samat tuotteet saman tuotenumeron alle, mutta joskus sama tuote on eri tuotenumeroilla sivullamme.