Supply chain management og marketing | Thomas Lindholm Uth;Jesper Gudman Frederiksen;Jens Lassen;Holger B. Nielsen | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus 10,04 - Budbee - Laatikko - Valitse itse mikä laatikko.

Toimituskulut on laskettu vastaanottajan postinumeron perusteella: - Vaihda postinumero
Syötä postinumero toimitusta varten: Tallenna
Katso kuljetusvaihtoehdot
Budbee Laatikko - Nouda valitsemastasi laatikosta!10,04
Bring - Toimitus huoltopisteeseen10,04
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.25,10
EUR 54,20
ilman ALV 43,19
Kokonaishinta sis. toimitus 64,24
Supply Chain Management and Marketing on uusi, käytännönläheinen toimitusketjun oppikirja, jossa tarkastellaan optimointimahdollisuuksia sekä toimitusketjun alku- että loppupäässä.

Lukija pystyy suunnittelemaan ja toteuttamaan jakelukanavien valinnan sekä välittäjien ja agenttien käytön sekä tanskalaisessa että kansainvälisessä jakelussa. Lisäksi kirja antaa lukijalle mahdollisuuden optimoida tärkeimmät kanavat BtB- ja BtC-markkinoilla, mukaan lukien vähittäiskauppiaan fyysiset ja verkkokaupat sekä kanavien välinen integraatio omnichannel-muodossa.

Kirja antaa lukijalle myös mahdollisuuden tehdä valintoja valikoimanhallinnassa, hallita suhteita ja määrittää toimitusketjun toimintaa ohjaavat suunnitteluperiaatteet ketjun kohderyhmän tuntemuksen perusteella. Lopuksi siinä käsitellään myös hankintaa sekä varastojen ja fyysisen jakelun hallintaa toimitusketjussa. Kirjan lähtökohtana on SCM-lähestymistapa, jossa ajatellaan logistista tehokkuutta ja optimaalista logistiikkastrategiaa.

Kirja on suunnattu käytännönläheiseen ammatilliseen koulutukseen, ja se soveltuu esimerkiksi markkinointitalouden kurssin toiselle lukukaudelle.

Yksityiskohtainen oppituntisuunnitelma ja muuta materiaalia opettajille on saatavilla kustantajan opettajille tarkoitetulla sivustolla. Ota yhteyttä kustantajaan osoitteessa [email protected], jos haluat saada pääsyn.