Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Supply Chain Management and Marketing on uusi, käytännönläheinen toimitusketjun oppikirja, jossa tarkastellaan optimointimahdollisuuksia sekä toimitusketjun alku- että loppupäässä.
Lukija pystyy suunnittelemaan ja toteuttamaan jakelukanavien valinnan sekä välittäjien ja agenttien käytön sekä tanskalaisessa että kansainvälisessä jakelussa. Lisäksi kirja antaa lukijalle mahdollisuuden optimoida tärkeimmät kanavat BtB- ja BtC-markkinoilla, mukaan lukien vähittäiskauppiaan fyysiset ja verkkokaupat sekä kanavien välinen integraatio omnichannel-muodossa.
Kirja antaa lukijalle myös mahdollisuuden tehdä valintoja valikoimanhallinnassa, hallita suhteita ja määrittää toimitusketjun toimintaa ohjaavat suunnitteluperiaatteet ketjun kohderyhmän tuntemuksen perusteella. Lopuksi siinä käsitellään myös hankintaa sekä varastojen ja fyysisen jakelun hallintaa toimitusketjussa. Kirjan lähtökohtana on SCM-lähestymistapa, jossa ajatellaan logistista tehokkuutta ja optimaalista logistiikkastrategiaa.
Kirja on suunnattu käytännönläheiseen ammatilliseen koulutukseen, ja se soveltuu esimerkiksi markkinointitalouden kurssin toiselle lukukaudelle.
Yksityiskohtainen oppituntisuunnitelma ja muuta materiaalia opettajille on saatavilla kustantajan opettajille tarkoitetulla sivustolla. Ota yhteyttä kustantajaan osoitteessa [email protected], jos haluat saada pääsyn.
Undertitel
Toimitusketjun organisointi ja optimointi
Forfatter
Thomas Lindholm Uth;Jesper Gudman Frederiksen;Jens Lassen;Holger B. Nielsen
Sprog
Englanti
Sideantal
232
Indbinding
Vihko
Udgave
1
Forlag
Gyldendal
Tema gruppe(r)
Taloustiede,Ostaminen,Ammatilliseen koulutukseen
ISBN10
8741263656
ISBN13
9788741263656
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
9788741263656
EAN:
9788741263656
Varför upplever jag att exakt samma produkt finns med flera olika artikelnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika artikelnummer, vanligtvis handlar det endast om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget vara målinriktat för olika länder.
Vi försöker att samla varorna under samma artikelnummer, men det kan hända att samma produkt finns med olika artikelnummer i vårt system.