Markkinointistrategia | Kirsten Møller Wissing;Steen Olesen | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Ilmainen toimitus Budbee - Box - Valitse itse mikä laatikko

Toimituskulut on laskettu vastaanottajan postinumeron perusteella: - Vaihda postinumero
Syötä postinumero toimitusta varten: Tallenna
Katso kuljetusvaihtoehdot
Budbee Laatikko - Nouda valitsemastasi laatikosta!Gratis
Bring - Toimitus huoltopisteeseenGratis
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.25,10
EUR 91,82
ilman ALV 73,16
Kokonaishinta sis. toimitus 91,82
Markkinointistrategia on uusi oppikirja, joka tarjoaa kokonaisvaltaisen ymmärryksen markkinoinnin perusteista, käsitteistä, malleista ja työkaluista.

Oppikirja antaa lukijalle yleiskuvan siitä, miten markkinointi, strateginen suunnittelu, kilpailija-analyysi ja segmentointi voivat toimia yhdessä yrityksen tuotteiden myynnin vahvistamiseksi. Kirjan luvuissa käydään läpi:


markkinoinnin peruskäsitteet
Menetelmät
Johtamisen perusta yrityksessä
Suunnittelutasot ja markkinointitoiminto
Yrityksen sisäinen tilanne
Tuotteen elinkaari - portfolionhallinta
Yrityksen liiketoiminta- ja kasvustrategiat
Yrityksen ulkoinen tilanne
Toimiala ja kilpailija-analyysi
Oikeudellinen tilanne - kilpailulainsäädäntö
Yrityksen taloudellinen tilanne
Yrityksen


kokonaisliiketoimintasuunnitelmaKirjan tavoitteena on, että lukija pystyy myöhemmin osallistumaan, analysoimaan ja ratkaisemaan yrityksen kansallisia ja kansainvälisiä myynti- ja markkinointitehtäviä käytännössä.

Kirja on suunnattu Akateemisten ohjelmien Markkinointistrategia -oppiaineeseen