Toimeenpanotoiminnot lapsilla ja nuorilla | Anne Vibeke Fleischer, Käte From | Kieli: Tanska
FBAC4895-B52C-4E03-B099-A6A8F8B8017B Created with sketchtool. 706D6907-81E1-46A2-B8F9-7B702A1EF2C7 Created with sketchtool. 6A870209-E7F5-44F5-A66F-09E20C85A0DC Created with sketchtool. 0BB04D6C-A9AB-4913-BF4F-5A23954E68E1 Created with sketchtool. 501E26C7-66C1-4DAA-B740-6CFAF55A1B39 Created with sketchtool. C105F7D3-D5EE-43C9-9EE8-05CC42B296D4 Created with sketchtool. D94689D8-7CBB-41C8-AC06-F79D81FF82D5 Created with sketchtool. DA4C7ED9-2512-4D52-94F0-92800F2A6E04 Created with sketchtool. 42E133FD-828F-4CF4-A0BF-560014487A57 Created with sketchtool. F52D9745-4BFD-4506-BEEF-630FD09EF2D9 Created with sketchtool.
Kieli: Tanska
Etävarastossa
Tuotetta on etävarastossamme, toimitusaika noin 5-6 työpäivää. Lisätietoja

Kuljetus Bring -palvelupisteeseen 9,92 €

Katso kuljetusvaihtoehdot
Bring - Toimitus huoltopisteeseen9,92
Bring - Kotiinkuljetus -arkisin.24,80
EUR 48,10
ilman ALV 38,79
Kokonaishinta sis. toimitus 58,02
Tässä kirjassa esitetään teoreettinen määritelmä toimeenpanotoiminnoista, jotka voidaan kääntää ongelmanratkaisuksi ja itseorganisoinniksi. Toimeenpanotoiminnot kehittyvät syntymästä noin 30 ikävuoteen asti. Kirjassa kuvataan tätä pitkää kehitysprosessia normaaleilla lapsilla ja nuorilla. Toimeenpanotoiminnot koostuvat neljästä vaiheesta: ideointi, suunnittelu, toteutus ja arviointi mahdollisine mukautuksineen. Tämä edellyttää tavoitteellisuutta, työmuistia, estoja ja joustavuutta. Näitä käsitteitä kuvataan kirjassa yksityiskohtaisemmin, ja siinä tarkastellaan myös lukuisia viimeaikaisia tutkimushankkeita, jotka valottavat toimeenpanotoimintojen suhdetta sellaisiin diagnooseihin kuin autismi, ADHD, Touretten oireyhtymä, ahdistuneisuushäiriöt, epilepsia, laiminlyönti ja hankitut aivovammat.

Kirjan viimeinen osa on käytännönläheinen, ja se sisältää yleisiä ohjeita kasvatuksellisista interventioista, joilla voidaan tukea lasten ja nuorten puutteellisia toimeenpanotoimintoja, sekä konkreettisia toimenpiteitä.

Kirja on suunnattu opettajille, psykologeille, kasvattajille, vanhemmille ja muille, jotka työskentelevät erityisälykkäiden lasten ja nuorten parissa.