Ilmoita minulle, kun tuotetta on jälleen tarjolla varastossa
Email:
Varastovahti on luotu. Lähetämme sähköpostin kun tuotetta on taas varastossa.
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
On-site Service customer logs a call with the help desk over the telephone. The support technicians will attempt to resolve the problem using remote diagnostics or directly over the telephone. If this is not possible or when the process highlights that a specific component in the hardware must be replaced a Fujitsu Technology Solutions service partner will be dispatched to the customer site arriving within the contracted service time. The repair will be completed at the customer's location. The customer pays nothing more.
Tuotekuvaus
Fujitsu Support Pack On-Site Service - laajennettu palvelusopimus - 5 vuotta - on-site
Tyyppi
Laajennettu palvelusopimus
Sisältää huollon
Osat ja työ
Sijainti
On-site
Sopimusaika
5 vuotta (alkaen varusteiden alkuperäisestä ostopäivästä)
Vasteaika
Seuraava työpäivä
Huollon saatavuus
9 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa
Hinnoittelutyyppi
Tulee ostaa 90 päivän sisällä tuotteen ostopäivästä
Yhdistetty
System Health Check & Patch Information Management including remote Technical Account Management
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
FSP:GA5220200DESV4
EAN:
4059595002926
Varför upplever jag att exakt samma produkt finns med flera olika artikelnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika artikelnummer, vanligtvis handlar det endast om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget vara målinriktat för olika länder.
Vi försöker att samla varorna under samma artikelnummer, men det kan hända att samma produkt finns med olika artikelnummer i vårt system.