Ilmoita minulle, kun tuotetta on jälleen tarjolla varastossa
Email:
Varastovahti on luotu. Lähetämme sähköpostin kun tuotetta on taas varastossa.
Tämä toiminto vaatii sisäänkirjautumisen. Luo käyttäjä ja voit käyttää listojamme esim. säännöllisiä ostoksia ja toivelistoja varten Luo käyttäjä Kirjaudu
Companies rely more and more on technology to support their business-critical operations. This technology is also constantly evolving, which can impact the performance of your crucial assets. Changes or updates to software, to network connectivity or even to your desktops can unexpectedly affect the operation of your wireless scanners and mobile computers.
Zebra's Technical and Software Support (TSS) service provides successful resolution of all your technical support needs with fast response times, well-defined service levels, advanced diagnostic tools, access to the software upgrades and speedy outreach to the technical resources of third-party vendors. This enables you to quickly fix performance issues, minimize potential downtime and optimize daily operations.
Tuotekuvaus
Zebra Technical and Software Support - tekninen tuki - 1 vuosi
Huolto ja tuki
Tekninen tuki
Sisältää huollon
Puhelinneuvonta
Sopimusaika
1 vuosi
Vasteaika
4 tuntia
Huollon saatavuus
8 tuntia päivässä / 5 päivää viikossa
Lisenssien määrä
1 laite
Lisensioinnin yksityiskohdat
Must be purchased after 30 days from product purchase
Generelt
Tyyppi
66 x skalerbar 12 x bitmapped 11 x strekkode
Sisältää huollon
600 ANSI-lumen
Sopimusaika
1 x datakabel
Löydämme tuotteen järjestelmästämme helposti seuraavalla tuotenumerolla
SKU:
Z1B5-EMTSXX-1000
Varför upplever jag att exakt samma produkt finns med flera olika artikelnummer?
Tillverkarna ger ofta ut samma produkter med olika artikelnummer, vanligtvis handlar det endast om olika versioner av emballage. T.ex. så kan emballaget vara målinriktat för olika länder.
Vi försöker att samla varorna under samma artikelnummer, men det kan hända att samma produkt finns med olika artikelnummer i vårt system.